BTK ile nasıl iletişim kurulur?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezi’ni (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz.
Alo 120 kaça kadar açık?
Çağrı merkezimizin çalışma saatleri 08:30 – 02:00’dir.
BTK aramak ücretli mi?
444’lü numaraların aranması durumunda; abonenin Türk Telekom’a (Türk Telekomünikasyon AŞ) yaptığı aramalarda geçerli olan mevcut tarifede yer alan ücret dışında herhangi bir ücret uygulanmayacaktır.
Para iadesi yapılmadı nereye şikayet edebilirim?
Şirket parayı iade etmezse ve tüketici işleminin bedeli kanunda belirlenen limitlerin altında kalırsa, işlemin yapıldığı veya tüketicinin ikametgahının bulunduğu yerdeki il veya ilçe tüketici hakem heyetlerine şikâyette bulunulması gerekir.
BTK 120 nasıl aranır?
BTK Bilgi ve Bildirim Merkezi’ne (Tüketici İletişim Merkezi) nasıl ulaşabilirim? İlgili merkeze 120 kısa numarasından günün 24 saati ulaşılabilir.
BTK hangi şikayetlere bakar?
İnternet veri kullanımının faturalandırılması. Tüketici şikayeti dosyalanması. Mobil/sabit hat/internet/kablo TV/uydu operatörlerinden borç/kredi sorgulamaları ve ödeme/geri ödeme işlemleri. İnternet raporlama uygulaması.
IMEI kaç gün kaldı sorgulama?
Cihazınızı kaydettirmeye uygun olup olmadığınızı kontrol etmek için bağlantıyı kullanabilirsiniz.
Çağrı saat kaça kadar açık?
🕙Çalışma saatleri: 07:45–21:00.
120 numara hangi kuruma aittir?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu.
BTK neye bakar?
15 Ekim 2024’te gözden geçirilen kararlı sürüm gösterilmektedir. Hala gözden geçirilmesi gereken bir değişiklik var. “Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (kısaca BTK), Türkiye’deki telekomünikasyon sektörünü düzenleyen ve denetleyen kurumdur.
BTK şikayet ne kadar sürer?
Tüketici şikayetleri, “tuketici..tr” adresinde oluşturulan kullanıcı adı ve şifre kullanılarak çevrimiçi şikayet bildirim sistemi üzerinden BTK’ya iletilebilir. İşletmeciler, bu kanaldan ve doğrudan işletmeciye iletilen şikayetlere 15 gün içinde cevap vermek zorundadır.
BTK ücretsiz mi?
Türkiye’nin en büyük yerli ve milli online eğitim portalı! 🏆 Eğitimlerimiz tamamen ÜCRETSİZDİR ✨
Para iadesi en fazla kaç günde gelir?
Bankaların süreçlerine ve uygulamalarına bağlı olarak, iadenin kredi ve banka kartlarınıza yansıması ortalama 3-5 iş günü sürebilir. İade edilen ürünlerin maliyeti, hesabınıza pozitif bakiye olarak yansıyacaktır.
Paramı alamıyorum nereye şikayet edebilirim?
Bu talebinizi ALO 175’i arayarak, Ticaret Bakanlığı web sitesinden online olarak veya Tüketici Uyuşmazlıkları Çözüm Kurullarına şikayette bulunarak yapabilirsiniz.
175 neyin numarası?
Bakanlığımız bünyesinde kurulan ‘Alo 175 Tüketici Danışma Hattı’ tüketicilerimizin karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm önerilerinin sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildikleri bir ‘çağrı merkezi’ işlevi görmektedir.
BTK onayı nasıl yapılır?
Abone olduktan sonra dijital sözleşmenizi imzalamanız gerekmektedir. Dijital sözleşmenizi imzalamak için İnternet bankacılığı üzerinden E-Devlet’e giriş yapın. Ana sayfadaki arama butonuna BTK yetkilendirmesini girin ve arayın.
BTK telefon kayıt nasıl yapılır?
e-Devlet Kapısı üzerinden kayıt işlemi sırasında pasaport sahibi, www..tr adresindeki sisteme e-Devlet şifresi ile kişisel bilgilerini girerek cihaz kaydını gerçekleştirebilir.
BTK e-devlet onaylı mı?
Değerli yakınlarımız, e-devlet profilinizde belgeleriniz görüntülenmiyor.
BTK şikayet ne kadar sürer?
Tüketici şikâyetleri, tuketici..tr adresinde oluşturulan kullanıcı adı ve şifre kullanılarak BTK’ya online şikâyet bildirim sistemi üzerinden iletilebilecek. İşletmeciler, bu kanaldan ve doğrudan işletmeciye iletilen şikâyetlere 15 gün içinde cevap vermek zorunda.